0

۸۹ غرفه رایگان در نمایشگاه بهاره بوشهر واگذار شد

۸۹ غرفه رایگان در نمایشگاه بهاره بوشهر واگذار شد
بازدید 40

علی باستین در حاشیه برگزاری نمایشگاه بهاره در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه بهاره یا عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر از ۱۶ اسفند ماه شروع شده و تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه سالن و ۳۶۹ غرفه در حال فروش مستقیم کالا هستند.
باستین اضافه کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌های آجیل و خشکبار، بخش‌های مربوط به خوار و بار و محصولات سلولزی و کفش، پوشاک و لباس می‌شود.
حضور تولیدکنندگان و فروشندگان عمده
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این نمایشگاه برای اولین بار با متولی‌کری و مجری‌گری اتاق اصناف شکل گرفته است.
باستین افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور تولیدکنندگان و فروشندگان عمده و شرکت‌های پخش اصلی است.
وی تصریح کرد: از ۳۶۹ غرفه نمایشگاه بهاره، ۸۹ غرفه به صورت رایگان در اختیار زنان سرپرست خانوار، عفاف و حجاب و شرکت‌های پخش قرار گرفته است.
حذف واسطه‌ها
باستین اضافه کرد: سعی شده با بنک‌داران، واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های عمده، واسطه‌ها حذف شوند و کالاها با تخفیف ویژه به مردم عرضه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: اغلب رؤسای صنوف استان بوشهر در این نمایشگاه حضور دارند که در صورتی ابهام یا شکایتی از طرف مردم باشد رسیدگی کنند.
باستین گفت: امیدواریم این نمایشگاه بتوانند رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و امید است این الگو که اتاق اصناف با حذف واسطه‌ها به عرضه کالا می‌پردازد در سایر شهرستان‌های استان نیز پیاده سازی کنیم و در آینده نیز در مجدد این نمایشگاه را در بوشهر داشته باشیم.
ارائه تخفیف ویژه
وی تصریح کرد: به صورت ویژه از سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف و بسیج اصناف و همه عوامل برگزار کننده نمایشگاه سپاسگزارم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: نرخ گذاری کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود با حساسیت و دقت ویژه‌ای انجام شده است و تلاش شده نسبت به بازار تخفیف‌ها ویژه‌ای لحاظ شود.
باستین خاطرنشان کرد: هدف عمده ما در این نمایشگاه این بوده که به صورت مستقیم هم عرضه کالا صورت گیرد و هم قیمت نسبت به قسمت کف بازار ارزاننتر باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *