0

جریمه نقدی، مجازات گرانفروشی لوازم یدکی

جریمه نقدی، مجازات گرانفروشی لوازم یدکی
بازدید 35

به گزارش خبرگزار، مهر، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده یک واحد فروش لوازم یدکی تراکتور برای صادر نکردن فاکتور فروش و گران فروشی به میزان ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون ریال جبران خسارت در حق شاکی، متهم را به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
به گفته نجف زاده، همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال برای ارائه نکردن فاکتور فروش و در مجموع به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد لوازم یدکی فروشی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *