0

استقلال خوزستان۲ ذوب‌آهن اصفهان صفر / باخت خانگی شاگردان ربیعی

استقلال خوزستان۲  ذوب‌آهن اصفهان صفر / باخت خانگی شاگردان ربیعی
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸/۴۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
ترکیب دو تیم:
ذوب‌آهن برای این دیدار محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، احمد شریعت‌زاده، سعید کریمی، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، مجید علیاری، محمد عرفان معصومی، مهرداد رضایی و محمدحسین اسلامی در ترکیب دارد و با هدایت محمد ربیعی پا به این مسابقه گذاشته است.
در آن سوی میدان، سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان تیمش را با ترکیب وارد زمین کرده است: حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، محمود مطلق‌زاده، علی هلیچی، داستانبک تورسانوف، حسن شوشتری، پیمان رنجبری، بهروز بارانی، امیرمحمد محکم کار، ساویو روبرتو و جواد آقایی پور
گزارش بازی:
ذوب‌آهن بازی را هجومی‌تر از حریف آغاز کرد و سعی داشت روی توپ‌های بلند دروازه استقلال خوزستان را تحت فشار قرار دهد که این موضوع با واکنش‌های پورحمیدی راه به جایی نبرد.
در دقیقه ۳۲ بازی، جواد آقایی پور بازیکن تیم استقلال خوزستان پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که با شوت پای راست خود گل اول مسابقه را به ثمر رساند.
ذوبی‌ها در ادامه برای گل زنی موقعیت‌هایی روی دروازه تیم آبی پوش میدان ایجاد کردند که با بی‌دقتی در ضربات آخر راه به جایی نبرد و نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۱ بر ۰ به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ بازی، یک موقعیت شوت زنی دیگر برای پیمان رنجبری، بازیکن آبی‌پوشان پیش آمد که او هم به سمت دروازه فروزان توپ را شلیک کرد و با برخورد پای قریشی برای بار دوم دروازه سبزپوشان باز شد.
شب بد بازیکنان سبزپوش ذوب‌آهن در فولادشهر ادامه داشت و آن‌ها با بی‌دقتی در ضربات آخر نتوانستند نتیجه بازی را جبران کنند و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید.
حواشی این دیدار:
در نیمه نخست یکبار برای استقلال خوزستان در دقیقه یک و یکبار برای ذوب‌آهن در دقیقه ۹ یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پیش آمد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و این موصوع اعتراض نیمکت دو تیم را در بر داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *