0

اختلاف ۱۰ ساله ۲ طایفه در بهبهان منجر به صلح و سازش شد

اختلاف ۱۰ ساله ۲ طایفه در بهبهان منجر به صلح و سازش شد
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در گفت‌وگویی رسانه‌ای، نقش عشایر در حوزه امنیت کشور را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: عشایر همواره در همه بخش‌ها و حوزه‌ها نقش اثرگذاری دارند.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه منجر به ارتقای آرامش و امنیت پایدار می‌شود و همه باید در این امر گام‌ها و تلاش‌های اثرگذاری داشته باشیم.
وی بیان کرد: از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضائی گسترش و توسعه فرهنگی ارزشمند صلح و سازش، عفو، گذشت و اصلاح ذات البین است که با ورود اعضای شورای حل اختلاف، خیران و صلح یاران و تلاش‌های گسترده بزرگان طرفین و راهبرهای رئیس دادگستری خوزستان، اختلاف به وجود آمده بین ۲ طایفه در بهبهان پس از ۱۰ سال، منتهی به صلح و سازش شد.
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده مقتول و افرادی که در حل و فصل این نزاع همکاری داشتند، از طرفین خواست که حقوق همدیگر را رعایت و همواره در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *