0

توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد قرمز در چهارمحال و بختیاری

توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد قرمز در چهارمحال و بختیاری
بازدید 62

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر عصر چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال‌جاری ۳ هزار و ۴۰۰ شغل در بخش کشاورزی توسط نهادها در این استان ایجاد شده است، اظهار کرد: با این میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی شاهد تحقق ۱۰۱ درصدی تعهد اشتغال این دستگاه هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زراعت امکان توسعه کمی نیست، گفت: بنابراین توسعه صرفاً کیفی است، در چهارمحال و بختیاری ۹۲ درصد با برنامه الگوی کشت کشور انطباق داشتیم، همچنین بذور اصلاح شده امسال به دو برابر افزایش پیدا کرد.
برزگر افزود: در چهارمحال و بختیاری ۸۰ درصد افزایش خرید تضمینی گندم داشتیم، ذخیره گندم استان چهارماه است، تأمین و تنوع کالاهای اساسی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شاهد افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی در استان در سال‌جاری هستیم، عنوان کرد: همچنین تولید ۲۶ تا ۲۷ تن گوشت قرمز و مرغ در استان در سال‌جاری تولید شد.
وی توضیح داد: ۱۰۰ تن گوشت منجمد قرمز در چهارمحال و بختیاری تأمین شده و تا عید سعید فطر در بازار توزیع می‌شود.
برزگر با بیان اینکه ۴۰ درصد گلخانه‌های چهارمحال و بختیاری کد QR دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۳۰۰ شهرک دامداری، کشاورزی و گلخانه‌ای در استان آغاز شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *