0

آماده باش پلیس راهور کردستان در پنجشنبه آخر سال

آماده باش پلیس راهور کردستان در پنجشنبه آخر سال
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای آرامستان‌های سراسر استان در روز پنجشنبه آخر سال خبر داد.
وی اظهار کرد: آرامستان‌های استان از لحاظ ترافیکی زیر ساخت‌های مناسب و ظرفیت حضور حجم بالای خودروهای ورودی را ندارد که برابر اعلام مدیران مربوطه درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی سنندج برروی خودروهای شهروندان بسته می‌شود که این امر باعث ترافیک در کمربندی بهشت محمدی می‌شود.
رئیس پلیس راهور کردستان گفت: مردم کردستان بر اساس یک سنت حسنه در آخرین پنج شنبه هر سال به زیارت شهدا و اهل قبور می‌روند، بر همین اساس امسال از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ محدودیت‌های ترافیکی در معبرهای منتهی به گلزار شهدا و آرامستان بهشت محمدی در شهرستان سنندج توسط پلیس راهور کردستان به مورد اجرا گذاشته می‌شود.
همتی‌زاده افزود: براساس این محدودیت‌ها عبور کامیون و خودروهای سنگین در کمربندی بهشت محمدی ممنوع و مسیر جایگزین تا پایان طرح بلوار ساحلی است.
وی به همشهریان توصیه کرد برای رفاه حال سایرین و پیشگیری از ترافیک سنگین برای زیارت اهل قبور و مراجعه به آرامستان بهشت محمدی و گلزار شهدا حتی‌الامکان از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
همتی‌زاده اعلام کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در راستای سهولت در امر آمد و شد و رفاه شهروندان گرامی انجام می‌پذیرد، لذا خواهشمندیم رانندگان با پلیس همکاری لازم را داشته و از اصرار برای ورود به محدودیت‌های اعمال شده جدا اجتناب کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *