0

اوقاف و امور خیریه پیشگام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان است

اوقاف و امور خیریه پیشگام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان است
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مختار کرمی گفت: اقدامات ارزنده و تلاش مضاعف اوقاف و امور خیریه زنجان در انجام فعالیت‌های ابلاغی در موضوع امور ایثارگران و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: به مناسبت ۲۲ اسفند و روز گرامیداشت شهید از تلاش های ارزنده اوقاف و امور خیریه استان زنجان و ادارات اجرایی شهرستان ها و امامزادگان و بقاع شاخص سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهدای لوح تقدیر با امضای استاندار زنجان و تندیس یادبود به حجت الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف استان، قدردانی بعمل آمد.
کرمی گفت: اوقاف و امور خیریه پیشگام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان زنجان است و بسیاری از برنامه های بزرگ برگزار شده در سطح استان در این خصوص با حمایت و پشتیبانی اوقاف و امامزادگان و بقاع شاخص برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: هر سال دهها برنامه توسط اداره کل اوقاف و ادارات اجرایی شهرستان ها و امامزادگان و بقاع شاخص استان در موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود که به علت کثرت اجرای برنامه ها و درگیر شدن با متن برنامه، بسیاری از آنها گزارش نمی شود.
کرمی افزود: کمک به برگزاری اردوی راهیان نور، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری همایش ها و یادواره شهدای شاخص کشوری و شهدای شاخص استانی، فعالیت پایگاه های بسیج امامزادگان و بقاع شاخص، برگزاری نمایشگاه و انجام برنامه های مناسبتی با همین موضوع، برگزاری اردوها و کلاس ها آموزشی در بقاع شاخص را بخشی از این فعالیت ها عنوان کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *