0

تشکیل ۵۹۷ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان

تشکیل ۵۹۷ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، تیمور پورحیدری در حاشیه بازرسی از واحدهای خبازی و پوشاک اظهار کرد: از ابتدای طرح بازرسی بیش از ۲ هزار و ۱۱۶ واحد صنفی در سطح استان طی ۸ روز مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.
وی تعداد پرونده‌های حوزه قاچاق را ۲۱ مورد برشمرد و گفت: عصر امروز طی گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ در انبار یک شرکت پخش دارویی و بهداشتی محصولات خارجی فاقد مجوز به عنوان قاچاق کشف و تشکیل پرونده شد.
این مسئول کشف مقادیری لاستیک سبک عرضه خارج از شبکه را نیز ماحصل تلاش بازرسان این اداره کل در این طرح نظارتی عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه کالاهای مشمول شفاف سازی به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ مصداق بارز قاچاق محسوب می‌شود و با متخلفان به شدت برخورد می‌گردد.
پورحیدری با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروز و ماه مبارک تا کنون بیش از ۵۹۷ فقره پرونده برای متخلفان بازار گیلان تشکیل شده است، گفت: در این ۸ روز مجموع ارزش پرونده‌های متشکله این طرح نظارتی را بیش از ۳۷ میلیارد ریال شده که برای اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با نظارت بر کالاهای اساسی و رسیدگی به شکایات اعلامی به سامانه ۱۲۴ را در اولویت این طرح نظارتی است و در دو شیفت صبح و عصر به صورت نامحسوس و سر زده بازرسین به واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی با هدف کنترل بازار و برخورد با برهم زنندگان نظم بازار در بازار حضور دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *