0

نساجی به حال خوش و برد نیاز داشته است

نساجی به حال خوش و برد نیاز داشته است
بازدید 42

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت چهارشنبه بعد از برد تیمش برابر شمس آذر قزوین در گفت وگو با خبرنگاران ضمن تبریک به هواداران تیم نساجی مازندران بابت برد برابر شمس آذر قزوین افزود: ما به این حال خوش نیاز داشتیم.
وی همچنین با تقدیر از بازیکنان تیم نساجی افزود: تیم خوب شمس آذر همیشه در بازی‌های خارج از خانه خوب و خطرناک ظاهر شده است و بازی‌های خارج از خانه را پرگل و بهتر برده‌اند.
مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تیم شمس آذر همواره در بازی‌های خارج از خانه به رقبا کمتر باج داده است، گفت: امروز به خوبی راه‌های نفوذی آنان بسته شد و ابتکار عمل در دست نساجی بوده است و در نیمه اول و دوم حتی یک موقعیت کوچک نیز به تیم شمس آذر داده نشد.
وی گفت: این سه امتیاز علاوه بر اینکه در جدول به ما کمک می‌کند سبب شد تا بازیکنان به توانمندی‌های خودشان آگاه شوند و اینکه چقدر از نظر انفرادی توانمند هستند.
صداقت با بیان اینکه تیم نساجی امروز شجاع بازی کرد، افزود: حضور هواداران سبب شد تا انرژی مثبتی به تیم داده شود.
وی انتخاب پیراهن سفید را در بازی تصمیم درون تیمی بیان کرد و گفت: هیچ تصمیم و هدف خاصی در انتخاب رنگ پیراهن نبود و هیچ دلیل خاصی نداشته است.
نساجی در رده ۱۵ جدول لیگ برتر قرار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *