0

فرزندان شهدا سرمایه جامعه و نماد شرافت ایران اسلامی هستند

فرزندان شهدا سرمایه جامعه و نماد شرافت ایران اسلامی هستند
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه که در محل سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد، با بیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است، اظهار داشت: فرزندان شهدا یادگاران شهدای گرانقدر هستند.
وی با اشاره به اینکه ماه اسفند مزین به خاطره سرداران شهید و ماه شهادت فرماندهان بزرگ دفاع مقدس است، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و رسالت خطیر همه مسئولان نظام است.
استاندار کردستان در این دیدار افزود: انشاالله با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خداوند همه را با اولیا و انبیا و شهدا همنشین و محشور نماید.
زارعی کوشا با بیان اینکه امیدواریم هیچ ارگانی نسبت به حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران اهمال و کم‌کاری نداشته باشد خواستار حمایت همه جانبه از فرزندان و خانواده شهدای عزیز شد.

وی فرزندان شهدا را نماد بزرگ منشی و شرافت ایران اسلامی دانست و گفت: تأثیر گذاری یادگاران شهدا به عنوان سرمایه اجتماعی بر دل و ذهن مردم بیش از افراد دیگر است چراکه شهدا مسیر تاریخ را تغییر دادند و اسطوره‌های افتخار آفرین وطن و سند افتخار، عزت و سربلندی ما هستند.
در پایان این جلسه استاندار کردستان با اهدای لوح تقدیر از فرزندان شهدای شاغل در استانداری و فرمانداری‌های تابعه تجلیل کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *