0

اشتباه داوری بخشی از فوتبال است

اشتباه داوری بخشی از فوتبال است
بازدید 64

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه مارکو داکونیا، مربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی زیبایی انجام شد و دو تیم در طول مسابقه به فوتبال یکدیگر احترام گذاشتند؛ خوشبختانه تیم ما امروز از لحاظ تاکتیکی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی خوبی انجام دهیم.
وی ادامه داد: تمرکز لازم را برای ۹۰ دقیقه بازی داشتیم؛ شرایط ذوب‌آهن را می‌دانستیم و بازیکنان با تمرکز کامل برنامه تاکتیکی را اجرا کردند.
مربی تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: کنترل بازی را در نیمه نخست با زدن گل اول و در نیمه دوم با زدن گل دوم به دست گرفتیم که این موضوع را مدیون زحمت بازیکنان تیم هستیم.
وی اشتباهات داوری را بخشی از فوتبال دانست و تاکید کرد: ما بازی‌مان را انجام دادیم و به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم. آقای داور برای گرفتن هر تصمیمی آزاد است. اگر اشتباه هم باشد، برای هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *