0

لزوم تثبیت نرخ نامه کرایه بار در مرز مهران

لزوم تثبیت نرخ نامه کرایه بار در مرز مهران
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک بررسی مشکلات و مسایل مرز تجاری مهران با استاندار واسط عراق، بیان کرد: انتخاب شما به عنوان استاندار واسط عراق را تبریک عرض می‌کنم. توفیقی شد که با هیاتی از استان ایلام در نشستی مشترک، حضور داشته باشیم.
بهرام‌نیا افزود: کارهای بزرگی بین دو استان از جمله برگزاری کنگره اربعین انجام شده است و باید موضوعات و مسایل دیگر را هم بررسی کنیم تا این مشکلات و مسایل بزرگ نشوند.
وی اضافه کرد: مرز مهران بین ۱۲ مرز زمینی کشور، مهم‌ترین مرز بین دو کشور از نظر مبادلات و حجم ریالی است و اهمیت آن استراتژیک است و باید آن را حفظ کنیم.
وی با انتقاد از توقف طولانی کامیون‌ها، خواستار تثبیت نرخ‌نامه کرایه‌بار در مرز مهران شد و گفت: بعضاً مشاهده می‌شود که نرخ کرایه‌های مشخص و مصوب از سایر مرزها به کوت و بصره، با نرخ کرایه‌ها از مرز مهران به شهر کوت بسیار تفاوت قیمت دارد که درخواست داریم مرز تجاری از سوی کشور عراق فعال و موانع برطرف شود چراکه فعالیت این دو مرز به نفع دو استان است.
وی با اشاره به پیشنهاد استاندار واسط در خصوص برپایی نمایشگاه در واسط، گفت: ایلام آماده برپایی نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات کشاورزی و صنعتی در استان واسط است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *