0

۵ طرح اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در کردستان اجرایی می‌شود

۵ طرح اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در کردستان اجرایی می‌شود
بازدید 57

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نظارت بر بازار و تنظیم بازار در پایان سال و ایام مبارک ماه رمضان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های اجرای انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای پنج طرح اساسی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با محوریت شرکت‌های دولتی غله و پشتیبانی امور دام، طرح ذخیره‌سازی میوه و مرکبات پایان سال با محوریت تعاون روستایی است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: همچنین طرح برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با محوریت اتاق اصناف که در شهرستان‌ها با محوریت برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره و به مدت ۱۰ روز خواهد بود.
خلیقی ادامه داد: طرح فروش فوق‌العاده در فروشگاه‌های صنفی و زنجیره‌ای منتخب و طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در کردستان از جمله این ۵ طرح اساسی است.
آغاز طرح نظارتی ویژه رمضان از ابتدای اسفندماه
وی بیان کرد: در طرح نظارتی ویژه ایام رمضان و نوروز که از اول اسفند ماه آغاز شده تا پایان ماه مبارک رمضان تمام بازرسان بر کالاهای اساسی و مرتبط نظارت دارند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اذعان کرد: با همکاری دستگاه‌های ناصر بر بازار نظارت عالی در سطح بازار وجود دارد.
خلیقی افزود: هدف از برگزاری این گشت‌های مشترک تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ها و آرامش بخشی به بازار در ایام پایان سال و رمضان است.
وی گفت: در ایام نوروز و تا پایان ماه رمضان به واسطه این طرح‌ها هیچ گونه افزایش قیمتی پذیرفته نیست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *