0

منابع بانک های استان کرمان ٣٣ درصد رشد داشت

منابع بانک های استان کرمان ٣٣ درصد رشد داشت
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله آبسواران، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری، منابع بانک‌های استان کرمان ۳۳ درصد و مصارف آنها ۳۷ درصد رشد داشته است که نسبت مصارف به منابع یک سال گذشته را نسبت به سال قبل افزایش داده و به ۸۴ درصد رسیده است.
وی، با اشاره به لزوم تقسیم وام‌های تکلیفی در بخش‌های حمایتی به بانک‌های مستقر در سطح شهرستان‌ها جهت کاهش فشارکاری گفت: رویکرد ما آن است که بانک‌ها در توسعه استان کرمان نقش داشته و با تولید و مردم در رفع نیاز مالی همراهی کنند.
آبسواران، افزود: در بخش تسهیلات تکلیفی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۲۹ هزار و ۴۷۲ فقره وام معادل ۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در بخش وام‌های ازدواج نیز ۷۰ درصد متقاضیان، تسهیلات را دریافت کرده‌اند و در این زمینه حدود ۵.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
عبدالله آبسواران، افزود: در مجموع سه بخش مسکن خودمالکی روستایی، خودمالکی شهری و مسکن حمایتی، ۶۱ هزار و ۶۱۶ واحد معرفی شده که ۴۱ درصد آن محقق شده و بخش اعظم آن مرتبط با بانک مسکن است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *