0

نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان نمین افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی بانوان  شهرستان نمین افتتاح شد
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، طیب امینی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی بانوان جهت حمایت از تولیدات بانوان شهرستان نمین در آستانه عید نوروز با همکاری فرمانداری و اداره میراث فرهنگی شهرستان برپا شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: علاقمندان و گردشگران نوروزی از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر می‌توانند از این نمایشگاه در شهر نمین دیدن فرمایند ضمن اینکه بازدید برای عموم آزاد است.
فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان نمین متشکل از ۲۴ غرفه است، گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تولید دست بانوان شهرستان است و همچنین شاخص محصولات موجود در نمایشگاه گلیم و تولیدات روستایی است.
طیب امینی بیان کرد: جهت حمایت و پشتیبانی از اشتغال پایدار بانوان شهرستان نمین، اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مکان امن و بدون هزینه‌ای را جهت ارائه محصولات در طول سال در اختیار بانوان صنعتگر شهرستان قرار داده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *