0

خلاقیت با ظرفیت قرآن و عترت دانشگاه‌ها فعال شده است

خلاقیت با ظرفیت قرآن و عترت دانشگاه‌ها فعال شده است
بازدید 43

حجت الاسلام علی کلباسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ماه بندگی خدا بهترین فرصت برای تبدیل به گفتمان کردن فضای جامعه است.
وی ادامه داد: در دانشگاه‌های استان کانون‌های قرآن و عترت برپا شده که آثار و فعالیت‌های قرآنی و صنایع دستی و هنری دانشجویان به نمایش گذاشته شود.
معاون نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: این طرح برای دانشجویان، خانواده‌ها، پرسنل دانشگاه و اساتید در نظر گرفته شده است و می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۸۶ و دریافت لینک ثبت نام کنند.
وی افزود: یکی از مزیت‌های این طرح این است که ساعت و روز کلاس را می‌توانند خود تعیین کنند و در این صورت روند حفظ قرآن آنها متفاوت خواهد بود.
حجت الاسلام کلباسی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این طرح در استان شده، گفت: دانشگاه‌های استان اصفهان در این طرح رتبه دوم را دارند و امسال اولین بار است که کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها در نمایشگاه قرآن و عترت حضور پیدا کردند.
وی با بیان اینکه برای ایجاد خلاقیت ظرفیت‌های قرآن و عترت فعال شده است، تصریح کرد: هرجا به دانشجو اعتماد و فضا داده شده، خوش درخشیدند و غرفه کانون قرآن و عترت دانشجویان رفت و آمد بسیاری دارد.
معاون نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان ادامه داد: هرکدام از دانشگاه‌ها به شیوه و مدل خاصی برنامه اجرا کردند.
وی ادامه داد: جای خالی کرسی‌های تلاوت در سطح کشور احساس می‌شود و باید گفتمان‌سازی را در فضای دانشگاه گسترش داد و هم‌افزایی بین حافظان و فعالان قرآنی بیشتر شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *