0

مشکلی برای تأمین گوشت مرغ در لرستان وجود ندارد

مشکلی برای تأمین گوشت مرغ در لرستان وجود ندارد
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۹ واحد کشتارگاهی صنعتی طیور در سطح استان فعال هستند و در هر ساعت ۲۲ هزار قطعه مرغ در کشتارگاه‌های استان کشتار می‌شوند.
وی ادامه داد: ناظرین شرعی و بهداشتی در همه کشتارگاه‌های استان مستقر هستند و گوشت مرغ استحصالی دارای استانداردهای شرعی و بهداشتی لازم است.
مدیرکل دامپزشکی لرستان، عنوان کرد: باتوجه‌به تمهیدات صورت‌گرفته و جوجه‌ریزی مناسب انجام شده در دی و بهمن‌ماه سال جاری مشکلی از نظر تأمین گوشت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان و شروع سال نو در استان وجود ندارد ضمن اینکه گوشت مرغ مازاد بر مصرف نیاز استان برای تأمین و تنظیم بازار سایر استان‌های کشور مانند تهران، اصفهان و خوزستان و … روانه بازار این استان‌ها می‌شود.
زبردست، گفت: همه کشتارگاه‌های دام و طیور در سطح استان فعال هستند و هدف تأمین گوشت سالم و دارای استاندارهای لازم برای هم استانی‌های عزیز است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *