0

افطاری ساده از سنت‌های خوب ماه رمضان است

افطاری ساده از سنت‌های خوب ماه رمضان است
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب، جمعه در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: افطار گشایی با افطاری ساده از سنت‌های خوب ماه رمضان است که در مساجد شهرها و روستاهای این شهرستان انجام می‌شود.
امام جمعه گناباد افزود: علاوه بر مشارکت در کارهای خیری همچون افطار گشایی می‌توانیم با حضور در دوره‌های قرائت و تفسیر قرآن کریم، در پرتو این کلام الهی برای خودسازی تلاش کنیم.
انقلاب اسلامی دست غارتگران را از ذخایر کشور کوتاه کرد
وی با گرامیداشت روز ملی شدن صنعت نفت اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگران از ایران کوتاه شد و یکی از دلایل دشمنی‌های آنها و توطئه علیه انقلاب اسلامی، دست و پا زدن برای تسلط دوباره بر این ذخایر است که این آرزو را به گور خواهند برد.
صادقی نسب اعلام کمک رسانی آمریکا به مردم غزه را فریب افکار عمومی و کسب وجهه انسان دوستی برای سران آمریکا دانست و تاکید کرد: مردم دنیا هیچ‌گاه جنایات مشترک آمریکا و صهیونیست‌ها در نسل کشی و ایجاد قحطی مصنوعی را فراموش نخواهند کرد.
امام جمعه گناباد از خشکسالی به عنوان یک زلزله خاموش یاد کرد و افزود: برای جلوگیری از آسیب کشاورزان و دامداران از مسئولان مربوطه درخواست می‌شود تا در اختصاص اعتبارات حوادث غیرمترقبه برای لایروبی قنوات و اجرای طرح‌های آبخیزداری تسریع کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *