0

آمادگی راهدارخانه‌های کرمانشاه در ایام نوروز ۱۴۰۳

آمادگی راهدارخانه‌های کرمانشاه در ایام نوروز ۱۴۰۳
بازدید 35

شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعطیلات نوروزی سال جدید، با ماه مبارک رمضان تداخل داشته و به همین دلیل منجر به تغییر زمان سفرها شده و پیش‌بینی می‌شود انجام سفرها از طی روز به عصر و شب تغییر پیدا کند.
وی افزود: سازمان راهداری یکی از دستگاه‌های ستاد خدمات سفر است؛ رزمایش امروز نیز برای آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، برگزار شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در رابطه با آماده‌باش ماشین آلات راهداری در این ایام، تصریح کرد: سازمان راهداری با ۳۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در راهدارخانه‌های ثابت و سیار، آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی هستند.
وی در ادامه افزود: اجرای پویش همراهان سفر توسط راهداری کرمانشاه انجام خواهد گرفت که در سه‌راهی نهاوند با برپایی ایستگاه، نسبت به برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی اقدام خواهند کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تأکید کرد: بر اساس دستورات، تمامی راهدارخانه‌ها شبانه‌روز، آماده خدمت‌رسانی و استفاده هم‌وطنان هستند و بازدید از اسکان و مجتمع‌های بین راهی نیز توسط کارشناسان انجام می‌گیرد.
کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در سفرهای نوروزی با راهداران همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۲ تماس حاصل کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *