0

اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا پذیرفتنی نیست

اخراج نیروهای متخصص بومی توسط پتروشیمی پتروناد آسیا پذیرفتنی نیست
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران بندر امام اظهار کرد: تعدادی از مهندسان و نیروهای متخصص پتروشیمی پتروناد آسیا در ایام پرفضیلت رمضان و ایام آخر سال از کار اخراج شده‌اند و در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، مشکلات فراوانی برای این آنها و خانواده‌هایشان ایجاد شده است.
وی افزود: این افراد که عمدتاً از نیروهای بومی و تحصیل کرده در دانشگاه‌های برتر کشور و جذب شده از طریق آزمون استخدامی هستند، از کار بیکار شدند و این موضوع به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و انتظار داریم هرچه سریع‌تر شرایط بازگشت به کار آنها فراهم شود.
خطیب جمعه بندر امام تأکید کرد: بنده هم تا آخر و از همه نهادهای قانونی و رسمی این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم حق و حقوق این عزیزان ضایع شود.
حجت‌الاسلام عبادی گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان و ایام نوروز از همه مردم انتظار داریم حرمت این ماه پرفضیلت رمضان را نگه دارند و از هر کاری که باعث می‌شود حرمت این ماه شکسته شود، پرهیز کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *