0

منتخبان ملت باید وحدت را حفظ و از انتقام‌جویی پرهیز کنند

منتخبان ملت باید وحدت را حفظ و از انتقام‌جویی پرهیز کنند
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اصلی‌ترین آفتی که می‌تواند مجلس را درگیر حاشیه‌های بی فایده و دشمن شاد کند، سخنان اختلاف انگیز، دعوا راه‌انداختن‌ها و ستیزگری‌های دشمن پسند است و باید خیلی مراقبت کرد؛ لذا یکی از مهمترین مسئولیت‌های منتخبان ملت، آشنایی عمیق و همه جانبه با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
امام جمعه ماهشهر اضافه کرد: منظومه فکری امامین انقلاب بهترین منبع برای چاره‌جویی پیرامون مشکلات کشور و حرکت فردی و جمعی در خط مشی ترسیمی از سوی ایشان است.
وی افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب به منتخبان ملت تذکر می‌دهند که کام ملت را تلخ نکنید، یعنی نمایندگانی که از ملت رأی گرفته‌اند، باید به اولویت‌های ملت، استان و شهرستان دقت کنند.
حجت الاسلام سلامت نژاد تاکید کرد: اولویت مردم معیشت و اقتصاد است؛ لذا توصیه خصوصی و عمومی ما این است که منتخبان ملت وحدت شهرستان را حفظ کرده و کام مردم را با انتقام‌جویی شخصی تلخ نکنند.
وی تاکید کرد: منتخب ملت باید اهداف و اولویت‌ها را دنبال کند و خدمت‌گذاری را هدف قرار دهد چرا که مردم ولی نعمت ما هستند؛ انتخابات و فصل رقابت به پایان رسیده و اکنون فصل رفاقت و وحدت است.
امام جمعه ماهشهر یادآور شد: باید نفرات قبلی و فعلی و همه نامزدها که فرزندان همین شهرستان هستند، در کنار یکدیگر نشسته و نحوه استفاده از ظرفیت‌های شهرستان را برنامه‌ریزی و جلسات هم اندیشی برگزار کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *