0

مراکز اقامتی آموزش و پرورش شبانکاره آماده اسکان مسافران است

مراکز اقامتی آموزش و پرورش شبانکاره آماده اسکان مسافران است
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی جمعه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره از مناطق گردشگر پذیر استان بوشهر است و با جاذبه‌های زیبای گردشگری، همه ساله پذیرای مهمانان و گردشگران است.
وی بر لزوم افزایش کیفیت خدمات به مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، باید بهترین و باکیفیت ترین خدمات به هموطنان ارائه شود.
بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: اماکن اقامتی از قبیل مدارس و بوم گردی و مهمانسراها و …تجهیز شده و آمادگی کاملی برای اسکان مهمانان داریم.
حسینی با بیان اینکه مراکز اقامتی آموزش و پرورش شبانکاره آماده اسکان مسافران نوروزی است گفت: آموزش و پرورش، همکاری لازم را در این زمینه داشته است.
بخشدار شبانکاره از تجهیز و آماده سازی هفت مدرسه و ۳۳ کلاس درس شبانکاره برای مهمانان و گردشگران خبر داد و ابراز داشت: برای ایام نوروز، تعداد هفت مدرسه شامل مدرسه خدیجه کبری، شهید بحرانی، نمونه شهدا، سعادت و آزادی شهر شبانکاره و همچنین مدارس حضرت مریم دهداران سفلی و فاطمه زهرا (س) خلیفه در قالب ۳۳ کلاس آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.
حسینی تاکید کرد: همچنین ۲ سالن چندمنظوره و سالن ورزشی شهدای دانش آموزی به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی بخش شبانکاره در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *