0

۹۰ هکتار زمین جدید به محدوده شهر برازجان افزوده می‌شود

۹۰ هکتار زمین جدید به محدوده شهر برازجان افزوده می‌شود
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی جمعه شب در نشست با مدیران راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اهتمام جدی دارد و بویژه در استان بوشهر شاهد اجرای طرح‌های متعدد در شهرستان‌های مختلف هستیم.
وی افزود: در بخش‌های شش گانه دشتستان نیز این طرح اجرایی و عملیاتی شده و با تدابیر اتخاذ شده در الحاق اراضی جدید به شهرها و روستاها، شاهد تسریع در اجرای این طرح هستیم.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه ۹۰ هکتار زمین جدید به محدوده شهر برازجان افزوده خواهد شد خاطر نشان کرد: این مهم با موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر محقق می‌شود.
بنافی تصریح کرد: جلسه رفع موانع و تعیین تکلیف ۹۰ هکتار اراضی پیشنهادی برای الحاق به شهر برازجان، برگزار شد و با دقت و حساسیت خاصی، مشکلات را رفع کردیم.
وی اضافه کرد: تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن سیاست‌های دولت در خصوص نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به اقشار ویژه و طرح جوانی جمعیت (سه فرزندی و چهار فرزندی) به کار گرفته‌ایم و با شناسایی و الحاق زمین‌های جدید به دنبال ساخت مسکن ارزان قیمت و واگذاری زمین برای متقاضیان هستیم.
فرماندار دشتستان ابراز داشت: تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته‌ایم و در بحث واگذاری اراضی نیز، اقدامات لازم انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *