0

وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود

وضعیت نامناسب خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر ساماندهی شود
بازدید 64

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی صبح شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با بیان اینکه توسعه فضاهای تفریحی ویژه بانوان و خانواده‌ها در دستور کار است اظهار کرد: اختصاصی شدن پارک بانوان و توسعه پارک‌های ساحلی و محله‌ای از مهمترین رویکردها است.
وی افزود: در راستای استفاده بیشتر بانوان از مواهبت دریا، پلاژ بانوان بعد از پایان کرونا راه اندازی مجدد شد که با استقبال بسیار خوب بانوان نیز مواجه شد.
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر به بانوان این پلاژ نیاز به بهسازی داشت که در فصل زمستان و تعطیلی آن اقداماتی صورت گرفته که درخواست داریم موارد باقی مانده نیز تسریع شود تا در ایام نوروز بتواند به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات بدهد و بانوان ما بتوانند در یک محیط امن از مواهب دریا استفاده کنند.
گرشاسبی اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری مطالعه پلاژ جدید بانوان نیز دیده شده که با مطالعه و مکان یابی از سوی مشاور شاهد احداث دومین پلاژ بانوان در شهر بوشهر خواهیم بود.
وی با اشاره گلایه مندی شهروندان از خاموشی خیابان‌ها و معابر شهر گفت: در حالی روشنایی دو خیابان چمران و یادگار امام با مشارکت شهرداری و اداره برق صورت گرفت و مسؤولان اداره برق قول حل روشنایی معابر و خیابان‌ها دادند اما تعدادی از خیابان‌ها هنوز در تاریکی به سر می‌برند که درخواست داریم اداره برق توجه ویژه ای به این امر و حل مشکل روشنایی معابر شهری داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *