0

مشکل برق روستای کنار سیاه بخش فین حل شود

مشکل برق روستای کنار سیاه بخش فین حل شود
بازدید 46

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن ابراهیمی باتبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی و تشکر از اعتماد مردم گفت: ماه رمضان؛ ماه خوبی برای مهدوی شدن است. معارف مهدوی درکنار معارف قرآن برای مردم بیان کنید.
وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان همزمان شدن نوروز طبیعت بانوروزفطرت است. یکی از بهره وری هایی که از همزمان شدن نوروز طبیعت با نوروز فطرت که همان ماه مبارک رمضان است بحث تحول و تغییر فردی و اجتماعی درجهت کمال است.
منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تحول درمسائل فردی و شخصی و مسائل اخلاقی کافی نیست بلکه تحول در سبک زندگی و مهم تر از آن تحول و تغییر در جامعه است.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: باید هر فرد در تحول اجتماعی؛ اقتصادی و مسائل اخلاقی جامعه گام بر دارد و تلاش کند و اوضاع جامعه را تحول و تغییر دهیم.
منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری از دستگاه های اجرایی استان خواستند تا نسبت رفع مشکل برق روستای کنار سیاه بخش فین اقدام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *