0

برپایی ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه همزمان با نوروز۱۴۰۳

برپایی ۱۴ سفره هفت‌سین در کرمانشاه همزمان با نوروز۱۴۰۳
بازدید 87

برومند نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به نوروز ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه برنامه‌های زیبا سازی خود را اجرا و در دست اقدام دارد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و تقارن بهار بندگی با بهار طبیعت شعار «شهر روزه‌دار» را در شهرداری کرمانشاه به عنوان محور برنامه‌ها قرار داده‌ایم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در راستای استقبال ویژه از گردشگران نوروزی که به شهر کرمانشاه وارد می‌شوند، ۱۴ سفره هفت سید در مناطق هشتگانه و ورودی و خروجی‌های شهر کرمانشاه تدارک دیده‌ایم.
وی ادامه داد: در راستای زیباسازی شهر کرمانشاه برنامه نورپردازی ویژه در مسیر جاذبه‌های گردشگری شهر کرمانشاه و همچنین معابر پر تردد شهر کرمانشاه در دست اقدام است.
نامداری خاطرنشان کرد: همچنین جمع آوری نخاله‌ها و زباله‌ها نیز به صورت ویژه در دستور کار است و سامانه تلفنی ۱۳۷ نیز آماده شنیدن انتقادات، پیشنهادات و گزارشات شهروندان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *