0

مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند

مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند
بازدید 42

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم غزه سمبل ایستادگی در برابر ظلم و جور هستند و هم اکنون در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از فلسطین و مردم غزه به کشتار وحشیانه اسرائیل غاصب اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰ درصد شهدای غزه شیرخوارگان، کودکان و زنان هستند.
حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: روز قدس پیش رو از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مردم غزه نیاز به حمایت دارند و باید راهپیمایی این روز بسیار باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
وی با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان الاقصی رهبر معظم انقلاب در همه بیانات و سخنرانی‌های خود حتی در روز درختکاری نیز به موضوع غزه اشاره داشته‌اند، اظهار داشت: روز قدس فرصت مغتنمی است که ایران اسلامی پشتیبانی خود را از مردم غزه اعلام کند و صدای مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برساند.
حجت‌الاسلام خاتمی خاطرنشان کرد: فلسطین امروز مساله اول جهان اسلام است و مردم ایران نیز سهم و وظیفه خود را در این خصوص در روز قدس به نحو احسن انجام خواهند داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *