0

۳ کمپ اسکان موقت نوروزی در بوشهر فعال می‌شود

۳ کمپ اسکان موقت نوروزی در بوشهر فعال می‌شود
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، مختار کرمی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمپ‌ها شامل سه مکان اصلی اقامتگاه ساحلی دهکده گردشگری واقع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، اقامتگاه ساحلی شغاب واقع در پارک شغاب، و اقامتگاه میدان انتظام که هرکدام با امکانات مناسب، آماده ارائه خدمات به گردشگران است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر با بیان این مطلب گفت: در شهرداری بوشهر با توجه به امکانات موجود، تمهیدات لازم برای اسکان راحت و امن مسافران در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی و تفریحی متنوعی برای ایجاد خاطره‌ای خوش برای مهمانان نوروزی در محل کمپ‌ها و نوار ساحلی برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرداری بوشهر در این باره اظهار داشت: با توجه به افزایش چشمگیر مسافران در سال‌های اخیر، شهرداری بوشهر اقدامات ویژه‌ای را برای تسهیل در امور گردشگران انجام داده است.
وی گفت: از جمله این اقدامات می‌توان به بهبود زیرساخت‌های اقامتی، ارائه خدمات بهداشتی، احداث حمام و سرویس بهداشتی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و… اشاره کرد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بوشهر تصریح کرد: این اقدامات در راستای ارتقا سطح رضایت‌مندی گردشگران صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری بوشهر امیدوار است که با این تدابیر و مدیریت مناسب، تجربه‌ای به یادماندنی برای مسافران نوروزی رقم بزند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *