0

بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند

بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی بعد از ظهر یکشنبه در یکصد و سی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: متأسفانه پس از گذشت مدت‌ها از ابلاغ شیوه نامه تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان کرمانشاه هنوز اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه مشخص نشده است.
وی افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده از ۲۲ دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی، تا به امروز ۱۱ عضو اولویت‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه این شورا اعلام کرده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارتقا امید و نشاط، امیدبخشی به باورها، ضعف فرهنگ کار و تلاش، حفظ و انسجام بنیان خانواده‌ها، ضعف حضور و مشارکت فعال در امور فرهنگی، ضعف فرهنگ شهروندی، ضعف تربیت نیروی کارآمد، همگرایی و وحدت و توجه به جایگاه نخبگان از جمله اولویت‌های فرهنگی است که به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه ارسال شده است.
وی ادامه داد: اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه پس از نهایی شدن در شورای فرهنگ عمومی به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد و بعد از آن بودجه‌های فرهنگی استان کرمانشاه بر اساس این اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *