0

افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد

افزیش سرانه فضای آموزشی در اردبیل/ ۵کلاس درس وارد فاز اجرایی شد
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه یکشنبه در نشست با مدیرکل نوسازی استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضا و در آستانه سال نو، احداث پنج باب مدرسه در قالب ۷۵ کلاس درس با به صورت همزمان در محوطه دبیرستان دخترانه سید یونس اردبیلی آغاز شد.
وی افزود: این امر در راستای احصاء نیازمندی‌هایی که ما برای تأمین سرانه آموزشی مناسب برای دانش آموزان در سال گذشته داشیم، وارد فاز اجرایی شد که در سطح استان طی ماه‌های ادامه خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: در باب کاهش مشکلات سرانه فضای آموزشی هم از وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم بر اساس پیگیری‌های که انجام شده از ظرفیت اعتبارات ملی حداکثر استفاده را ببریم و ما هم تلاش می‌کنیم از ظرفیت قانون بودجه در قالب مولد سازی و سایر منابعی که در اختیار استان است برای اجرایی شدن پروژه‌ها در کنار خیرین مدرسه ساز این طرح را ادامه بدهیم.
میرجعفریان تاکید کرد: برنامه ریزی که بر این اساس داریم از ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت هفتگی یا ماهانه افتتاح مدارس یا آغاز عملیات اجرایی را خواهیم داشت تا با یاری خداوند در آینده نزدیک به یک استاندار تأمین فضاهای آموزشی برای دانش آموزان برسیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *