0

اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل

اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
بازدید 46

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد محمدی خلفلو شامگاه یکشنبه در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از اهتمام استاندار اردبیل در راستای بهبود سرانه آموزشی تشکر می‌کنم که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها هستیم.
وی افزود: امروز به صورت نمادین در مدرسه سید یونس اردبیلی شاهد آغاز احداث پنج باب مدرسه ۱۵ کلاسه انجام می‌شود که مرحله اول آن در خدمت پیمانکاران هستیم و در اسرع وقت شاهد ساخت این مدارس باشیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: این مدارس با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
محمدی خلفلو ادامه داد: از اعتبارات تخریب بازسازی که سازمان نوسازی مدارس کشور مصوب کرده است در سال جدید شاهد احداث پنج باب مدرسه دیگر خواهیم بود و همچنین عملیات اجرایی ۲ مدرسه ۶ کلاسه شهرک نیروی انتظامی و الهی اردبیلی نیز بعد از عید شروع خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *