0

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه

پیش فروش بیش از ۵ هزار بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه
بازدید 41

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵ هزار و ۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش فروش شده است.
وی افزود: از ۵ هزار ۵۸۰ بلیط پیش فروش شده ۲ هزار و ۳۱۰ بلیط بصورت اینترنتی و ۳ هزار و ۲۷۰ بلیط بصورت حضوری پیش فروش شده است.
کهریزی در ادامه افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵ هزار ۳۰۰ مسافر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برپایی میز خدمت بمنظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد.
وی عنوان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام نموده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.
کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه روزی پاسخگو می‌باشد و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه درمیان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *