0

خرید شب عید کرمانشاهیان حجم ترافیک شهری را تا ۳ برابر افزایش داد

خرید شب عید کرمانشاهیان حجم ترافیک شهری را تا ۳ برابر افزایش داد
بازدید 42

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به خریدهای نوروزی مردم حجم ترافیکی در معابر درون شهری استان کرمانشاه نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی داشته به گونه‌ای که بر اساس برآوردهای انجام شده نسبت به قبل حداقل سه برابر شده است.
وی افزود: تراکم در هسته‌های مرکزی درون شهری به دلیل فقدان زیر ساخت‌های مناسب و عدم وجود پارکینگ به اندازه کافی بسیار بالا بوده بنابراین در ساعات پیک با گره‌های ترافیکی در طول معابر مواجه هستیم.
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ایام پایان سال به دلیل افزایش حجم تراکم ترافیکی در حال خدمت رسانی است، تصریح کرد: بنا بر رسالت پلیس راهور در این ایام به منظور تقویت اقدامات کنترلی با حضوری پررنگ نیروهای راهور در معابر در حال فعالیت و کنترل گره‌های ترافیکی هستند.
سرهنگ حیدری با بیبان اینکه اجرای طرح زوج و فرد تا پایان سال به قوت خود باقی است، خاطر نشان کرد: این طرح در سه معبر مشخص شده‌ای که از قبل به مردم اطلاع رسانی شده همچنان در حال اجرا است و به تمامی همشهریان توصیه می‌شود با توجه به اینکه ظرفیت مناسب در هسته‌های مرکزی نداریم خرید شب عید خود را به بازارهای محلی موکول کنند.
وی تاکید کرد: بیشترین پیک ترافیکی از ساعت چهار بعد از ظهر تا ساعت ۸ شب است بنابراین با توجه به اینکه بیشترین گره‌های ترافیکی مربوط به این ساعات از طول روز از به منظور کنترل ترافیکی تقاضا می‌شود مردم نسبت به زمان خرید خود مدیریت داشته باشند و در طول روز و در ساعاتی از صبح خرید خود را انجام دهند.
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی کرمانشاه با اشاره به چند نکته و توصیه، ادامه داد: از همشهریان درخواست می‌شود از تردد با خودروهای شخصی در هسته‌های مرکزی و پر تردد درون شهری خودداری کنند و با توجه به اینکه وسایل حمل و نقل و اتوبوس به میزان کافی تهیه شده نسبت به استفاده از این وسایل نقلیه عمومی اقدام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *