0

پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حضور گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان

پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حضور گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان
بازدید 39

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عباسیان در سخنانی، اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم در همه جاذبه‌های گردشگری برای پذیرایی از گردشگران نوروزی در استان آماده شده است.
وین اضافه کرد: شیفت‌های نوروزی همکاران را مشخص کردیم و آنها موظف هستند تا ساعت ۲۲ برای خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی شیفت باشند.
معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، بیان کرد: همچنین در استان و شهرستان‌ها تیم‌های آمارگیری مشخص شدند تا ورود گردشگران را در استان ثبت کنند.
عباسیان، افزود: همچنین تیم‌های نظارتی شهرستانی و استانی برای کنترل مؤسسات گردشگری ایجاد شده و چنانچه مؤسسه‌ای تخلف کند با آن برخورد خواهد شد.
وی عنوان کرد: چاپ شش هزار جلد کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری به سه‌زبانه عربی، انگلیسی و فارسی، نصب ۱۲ بنر به زبان‌های انگلیسی و فارسی در محدوده قلعه «فلک‌الافلاک»، نصب ۱۳ بیلبورد برای معرفی جاذبه‌ها به زبان‌های انگلیسی و فارسی، ایجاد ایستگاه‌های استراحت ۳۰-۶۰ در ورودی شهرها و تجهیز و تعمیر تمام سرویس‌های بهداشتی در مسیر جاذبه‌های گردشگری از جمله تمهیداتی بوده که برای پذیرایی بهتر از گردشگران و مسافرین نوروزی در نظر گرفته شده است.
معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، بیان کرد: با توجه مصادف شدن نوروز با ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌شده ۲۰ درصد افزایش گردشگر و مهمان نوروزی را در استان شاهد باشیم.
عباسیان، گفت: اگر ماه رمضان نبود افزایش ۵۰ درصدی گردشگران نوروزی را به استان را داشتیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *