0

استقرار ۲ گروه رفع حوادث آب و فاضلاب در بندر امام

استقرار ۲ گروه رفع حوادث آب و فاضلاب در بندر امام
بازدید 51

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود چاشیانی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده اداره آب و فاضلاب بندر امام برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی در این شهر اظهار کرد: در همه شهر گروه رفع حوادث تجهیز شده و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی برای آب‌رسانی به مردم و مسافران است.
وی با تأکید بر اینکه کشیک نوروزی اداره آبفای بندر امام از روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه امسال فعال شده است و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲ گروه رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است.
چاشیانی ادامه داد: تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای همشهریان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آب‌رسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها است.
سرپرست اداره آبفای بندر امام با بیان اینکه این اداره با تشکیل ستاد ویژه در همه مناطق زیر پوشش به استقبال نوروز رفته است، گفت: نیروهای مرتبط با آب‌رسانی در ستاد و مناطق در حال آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تهیه همه تجهیزات موردنیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزار فنی، بازدید دوره‌ای از تأسیسات بر اساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره موردنیاز از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفای این شهر برای تعطیلات نوروزی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *