0

راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است

راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیه و تبیین عملیات «آیه های زندگی» که با حضور بانوان و سرشبکه های تبیینی و تبلیغی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: مهمترین مأموریت دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در شرایط حال حاضر کشور جهاد تبیین است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.
وی افزود: دو سال است که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه قطعی تاکید می‌کنند و این نشان می‌دهد که اقدامات پیش از این کافی و لازم نبوده که امروز ولی جامعه به جهاد امر کرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: جهاد تلاشی برای مقابله با برنامه ریزی های دشمن است و این نشان می‌دهد دشمن در برخی حوزه‌ها از جمله نسل نوجوان و جوان ما تمرکز کرده است.
وی تصریح کرد: ده‌ها دستگاه تبلیغاتی به صورت شبانه روز هجمه دارند تا بر روی ذهن و باور جوانان ما تأثیر بگذارند و از هر فرصتی برای دشمنی استفاده می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز نقطه تمرکز ما در جهاد تبیین بر روی دو اصل افزایش ایمان جامعه و همچنین بحث امیدآفرینی باید باشد.
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند قرآن محتوای اصلی کار تبیینی است و راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است.
حجت الاسلام پورآرین با بیان اینکه در طرح «زندگی با ایه ها» ۱۵۰ فراز برای سه سال در نظر گرفته شده است، افزود: آیات انتخاب شده آیاتی کاربردی است که افراد در زندگی روزمره مبتلابه هستند.
وی تصریح کرد: قرآن فقط برای تلاوت و روخوانی نیست و قرآن باید وارد سبک زندگی مردم در جامعه شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان یادآور شد: عملیات «زندگی با ایه ها» فقط مختص ماه رمضان نیست و اگر با قرآن انس گرفته و رفتار قرآنی داشته باشیم خیلی از آسیب‌های اجتماعی که جامعه درگیر آن است کاهش خواهد یافت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *