0

همه دستگاه‌های امدادی در محورهای خوزستان مستقر باشند

همه دستگاه‌های امدادی در محورهای خوزستان مستقر باشند
بازدید 33

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی صبح امروز سه‌شنبه در کمیسیون اجرایی آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ایام ماه رمضان، اوج تردد مسافران در شب رخ می‌دهد.
وی افزود: به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در خوزستان باید از ظرفیت همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در طول تعطیلات نوروزی استفاده کرد و بر این اساس همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی باید در محورهای استان مستقر بوده و حضور فعال داشته باشند.
خانچی بر لزوم حضور حداکثری گشت‌های راهداری، پلیس و امدادی در محورهای خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به هشدارهای بارندگی باید همه دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش کامل قرار گیرند.
وی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های خدماتی و امدادی بتوان سفرهای نوروزی را مدیریت و بروز تصادفات و تلفات جاده‌ای را به حداقل رساند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *