0

کمک به کودکان بازمانده از تحصیل خدمتی از وزارت کار در کردستان است

کمک به کودکان بازمانده از تحصیل خدمتی از وزارت کار در کردستان است
بازدید 43

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم در ابعاد گوناگون بحث کمک به جامعه را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: اشتغال، جوانی جمعیت، رفاه و معیشت، مسکن و ارتقا کیفیت زندگی مردم از جمله خدماتی است که در این دولت مهم شمرده شده و به جامعه ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این افتخار را دارد که پرچم خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را بر افراشته کرده و در این راه با کار شبانه روزی و جهادی از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد، افزود: یکی از معضلات کشور کودکان بازمانده از تحصیل است که وزارت کار در این راستا با شناسایی این کودکان و تدوین برنامه‌های حمایتی، زمینه ادامه تحصیل آنان را فراهم خواهد کرد.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه مشکلات جسمی، دوری راه، مشکلات اقتصادی و فقر مالی و غیره مانع از حضور بعضی از کودکان از تحصیل می‌شود، اعلام کرد: وزارت کار با تدوین برنامه‌ای حمایتی مبلغی را به مراکز مثبت زندگی پرداخت کرده که این افراد تحت پوشش این مراکز قرار گرفته و مشکلاتشان رصد و مرتفع شود.
وی با بیان اینکه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این افراد را تحت پوشش خود قرار داده‌اند و اهتمام جدی در کمک به خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل دارند، گفت: در این راستا تفاهم نامه‌ای با بهزیستی استان منعقد ش.
پیشکاری اضافه کرد: براساس این تفاهمنامه با استفاده از ظرفیت سازمان بهزیستی برای ۱۰۰ نفر از کودکان ۶ الی ۱۱ ساله شناسایی شده تشکیل پرونده داده و برای رفع مشکلات خانواده‌های این کودکان آنان را به مراکز مثبت زندگی معرفی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تأثیرگذارترین نهادهای کشور هستند که در بحث توانمند سازی و پشتیبانی جامعه مخاطب خود، خدمات شایسته ای ارائه می‌دهند، تصریح کرد: خوشبختانه این دو نهاد مقدس با سیاست‌ها و اقدامات خود و کار شبانه روزی و جهادی، موجب امید آفرینی و کاهش فقر در کشور شده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *