0

پویش به عشق علی (ع) ویژه شب عید در زنجان اجرا می‌شود 

پویش به عشق علی (ع) ویژه شب عید در زنجان اجرا می‌شود 
بازدید 43

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و بهار بندگی اظهار کرد: همزمان با شب عید پویش به عشق علی (ع) در راستای جذب حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این پویش با همکاری صدا و سیما و همراهی همیشگی خیرین اجرا می‌شود.
صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و آموزه های دینی در حوزه دستگیری از اقشار نیازمند و اثرگذار در تامین هزینه های جامعه هدف این طرح است، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به روش های مشارکت خیرین در این پویش ادامه داد: هم استانی های عزیز برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) ویژه شب عید می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *