0

تامین آب پایدار و توسعه آموزش اولویت استان بوشهر در سال جدید است

تامین آب پایدار و توسعه آموزش اولویت استان بوشهر در سال جدید است
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: در سال آینده نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش در استان بوشهر خواهیم داشت و طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به لزوم استفاده از همه راهکارها و ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش بیان کرد: توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های این حوزه از جمله تجهیز مدارس و تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در حال اجرا خواهیم داشت.
استاندار بوشهر افزایش منبع ذخیره آب در شهرها و روستاها را از دیگر اولویت‌های استان بوشهر ذکر و خاطرنشان کرد: تجهیز و تکمیل منابع آب، تقویت شبکه برق‌رسانی در شهرها و روستاها و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام در حوزه آبرسانی باید در اولویت قرار گرفته و منابع اعتباری آن تأمین شود.
وی با تأکید بر تسریع در نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های برق خورشیدی اضافه کرد: در جذب منابع اعتباری ملی و تبصره ۱۸ از فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.
محمدی‌زاده تأمین تجهیزات پزشکی و تشخیصی بیمارستان‌های استان را در اولویت دانست و بیان کرد: بیمارستان‌های استان بوشهر از نظر تجهیزات درمانی و تشخیصی در وضعیت نامناسب قرار دارند که باید اعتبار لازم برای تجهیز، نوسازی و تعمیر بیمارستان‌های در نقاط مختلف استان تأمین شود.
وی تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های راهسازی باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و اعتبار آن تخصیص داده شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تکمیل جاده دالکی به کنارتخته، بردخون به دیر، آبدان به دوراهک، گردنه عامری به ورودی دیلم گفت: تأمین منابع اعتباری این طرح‌ها باید پیگیری و تخصیص یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *