0

تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز

تداوم نظارت بر بازار کردستان در ایام تعطیلات نوروز
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رحیمیان عصر سه شنبه در جریان بازدید مشترک با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی از کشتارگاه مرغ سنندج اظهار کرد: بازدیدهای مشترک با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی در راستای نظارت بر بازار همچنان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر سازمان‌های مسؤول در این بخش نظارت‌ها بر بازار را تداوم خواهد بخشید و این نظارت‌ها در ایام تعطیلات سال نو تا پایان ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ سنندج، آخرین وضعیت کشتار مرغ و همچنین میزان تولید و عرضه این کالای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به گزارش سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان کشتار مرغ در استان کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه در راستای اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ به بازار نخواهیم داشت و حتی میزان عرضه نیز بیش از میزان مصرف روزانه استان است.
رحیمیان با بیا اینکه نظارت ما بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان تداوم دارد، عنوان کرد: بازرسی و نظارت بر بازار در راستای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از هر گونه تخلف صنفی صورت می‌گیرد و در این راستا انتظار داریم که شاهد همکاری و مشارکت خود مردم نیز باشیم و شهروندان هر گونه تخلف احتمالی را به مراجع مسؤول اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *