0

خودروهای حادثه ساز در نوروز ۱۴۰۳ توقیف می شوند

خودروهای حادثه ساز در نوروز ۱۴۰۳ توقیف می شوند
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: با شروع طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا به امروز، همکاران ما در پلیس راهور استان بوشهر به منظور آرام سازی و ایمن سازی ترافیک برابر برنامه پیش بینی شده تعداد هزار و ۵۱۷ تخلف حادثه ساز را اعمال قانون کرده‌اند و در همین راستا تعداد ۱۵ دستگاه خودرو نیز توقیف ساعتی و تعداد ۲۴ دستگاه خودرو به علت ۲ تخلف هم زمان توقیف شده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان بوشهر اظهار داشت: برخی از رانندگان که توجه به مقررات رانندگی ندارند و با رفتارهای مخاطره آمیز و خطرناک خود موجب سلب آسایش روحی و روانی جامعه شده و زمینه بروز حوادث رانندگی را فراهم می‌کنند، با رفتار قانونی پلیس روبرو شده و مأموران پلیس راهور به جهت دفاع از حقوق شهروندان در ترافیک با این نوع رفتار خطرناک در رانندگی برخورد خواهند کرد.
سرهنگ صادقی افزود: با توجه به قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هر راننده‌ای که ۲ تخلف همزمان را انجام دهد ضمن اعمال قانون به صورت متمرکز از طریق پلیس راهور فراجا دستور توقیف برای خودروی آنها ثبت خواهد شد و خودرو نیز باید به مدت ۷۲ ساعت به پارکینگ انتقال داده شود و این قانون شامل رانندگان موتورسیکلت نیز می‌شود.
وی اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان، پرهیز از رفتارهای مغایر با قانون رانندگی و حقوق شهروندی است و رانندگان باید آگاهانه و مسئولانه رانندگی کنند تا با رفتار قانونی و سلبی پلیس روبرو نشوند.
رئیس پلیس راهور استان در پایان سخنان خود از شهروندان و رانندگان خواست با رعایت مقررات رانندگی، پلیس راهور را در انضباط بخشی و کنترل ترافیک یاری و همراهی کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *