0

نوروز ریشه در عقاید ما دارد

نوروز ریشه در عقاید ما دارد
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در لحظه تحویل سال در امامزادگان دو معصوم شهرکرد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه عبادت، خودسازی، راز و نیاز با خدا، انجام تکلیف روزه و… است و این ماه مبارک تمام لحظات آن دعا است.
وی افزود: محبت ورزیدن به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت میراث گرانبهایی است که باید به فرزندان انتقال دهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم درباره سه خصلت تربیت فرزندان بیان داشت: دوست داشتن پیغمبر، دوست داشتن اهل بیت پیغمبر و قرائت قرآن است که از این سه خصلت برای آموزش به نسل آینده غافل نباشیم.
وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم که فرمودند خداوند سه حرمت دارد؛ اگر این سه حرمت را کسی نگه داشت در دنیا و آخرت خداوند او را حفظ می‌کند یادآور شد: حرمت دین، احکام و اولیا اسلام سه حرمتی است که باید حفظ شود.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: ماه روزه داری است اگر کسی نمی‌تواند روزه بگیرد نباید در ملأ عام حرمت ماه مبارک را بشکند.
وی اظهار کرد: حرمت ماه رمضان، قرآن، دین خدا، مقدسات باید حفظ شود و به فرزندان خود بیاموزیم که حرمت مقدسات را نگه دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی بیان داشت: تحویل سال و نوروز ریشه در عقاید ما دارد اتفاق غدیر و تولد پیامبر اکرم در نوروز بوده است و حقایق عالم همه متصل به هم است؛ اگر نوروز حقیقتی داشته باشد متصل به اولیا خداوند است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *