0

هلال‌احمر معاینات حجاج زنجانی را آغاز کرد

هلال‌احمر  معاینات حجاج زنجانی را آغاز کرد
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: ۲۳ اسفند جاری اسامی پزشکان که معاینات را انجام می‌دادند اعلام شد که در این استان توسط سه پزشک در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده آغاز شد.
وی تاکید کرد: امسال ۱۰ کاروان از استان زنجان تحت معاینه پزشکی قرار می‌گیرند که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.
خرم گفت: فروردین سال آینده کمیسیون‌های تخصصی تشکیل و در ۱۳ همین ماه پرونده معاینات پزشکی حجاج زنجانی بسته خواهد شد.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور در زنجان گفت: در زمان حاضر معاینات حجاج در مرکز استان در درمانگاه هلال احمر زنجان در حال انجام است.
خرم ادامه داد: واکسن مننژیت حجاج زنجانی وارد استان زنجان شده است که پس از پایان ماه مبارک رمضان این عملیات انجام خواهد شد.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه گفت: هماهنگی‌های لازم برای معاینات و واکسیناسیون با سازمان تدارکات پزشکی انجام شده است
غفور آقاجانلو یادآوری کرد: برای یکهزار و ۲۶۰ زائر سال آینده عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت پیش بینی و وارد زنجان شده است.
وی اظهار داشت: واکسیسناسیون حجاج در شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده انجام خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *