0

استقبال مردم از طرح «مسطورا» سبب افزایش انگیزه مجریان شده است

استقبال مردم از طرح «مسطورا» سبب افزایش انگیزه مجریان شده است
بازدید 40

حجت الاسلام منصور باقربیک در گفت وگو با خبرنگار مهر استقبال مردم از طرح ملی و قرآنی «مسطورا» با عنوان طرح «زندگی با آیه‌ها» را قابل توجه دانست و افزود: استقبال مردم انگیزه مجریان این طرح را افزایش داده و قطعاً در سال‌های آینده شاهد اجرای با شکوه تر این طرح در استان تهران خواهیم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طرح «مسطورا» را کارشناسی شده خواند و گفت: این طرح بر اساس مبانی فکری امام راحل (ره)، علامه طباطبایی و مقام معظم رهبری است و بایستی به خوبی برای مردم و خانواده‌ها تبیین شود، تا زندگی خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم بر اساس گفتمان قرآنی شکل گیرد.
وی در تشریح جزئیات طرح «مسطورا» گفت: بر اساس این طرح هر روز که یک جز از قرآن قرائت می‌شود و یکی از آیات همان جز هم به صورت برگزیده همراه با ترجمه مفاهیم و حفظ و به کارگیری عملی آن در زندگی مورد تاکید قرار می‌گیرد و این طرح ارزشمند در شهرستان‌های استان تهران با استقبال قابل توجه مردم در حال اجرا است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *