0

ثبت ۴۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲

ثبت ۴۷۰۰ تردد از مرز خسروی طی ۶ روز پایانی سال ۱۴۰۲
بازدید 34

سید شهرام کهریزی در گفت‌گو با خبرنگار مهر در خصوص میزان تردد از مرز خسروی در ایام منتهی به پایان سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: سفرهای نوروزی به عتبات عالیات از ۲۴ اسفند در مرز خسوری آغاز شده است.
وی افزود: در ۲۴ اسفند ۴۴۷ مسافر، در ۲۵ اسفند ۵۳۴ مسافر، در ۲۶ اسفند ۳۴۸ مسافر، در ۲۷ اسفند ۳۷۵ مسافر و در ۲۸ اسفند ۷۴۹ مسافر از مرز خسروی خارج شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته (۲۹ اسفند)، ۵۰۷ مسافر خروجی از مرز خسروی تردد داشته‌اند.
وی با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته مرز خسروی برای تردد، ادامه داد: در مجموع و با احتساب مسافران ورودی به کشور از پایانه مرزی خسروی ۴ هزار و ۷۵۶ تردد از پایانه مرزی خسروی به ثبت رسیده است.
کهریزی خاطرنشان کرد: در محور بزرگراه کربلا از ورودی کرمانشاه تا پایانه مرزی خسروی گشت‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.‌
در مقایسه آمار تردد از پایانه مرزی خسروی و سایر پایانه‌های ترددی به کشور عراق در ایام منتهی به پایان سال می‌توان این نتیجه را گرفت که سهم مرز خسروی از تردد زائران نوروزی تقریباً هیچ است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *