0

نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج برپا شد

نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید کرج برپا شد
بازدید 35

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در ورودی شهر کرج به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با ۲۵ غرفه صنایع دستی و ۶ غرفه سوغات و مشتقات عید نوروز برپا شد.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی البرز، شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی برگزار شده است، ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پذیرای گردشگران و مسافران ورودی به استان البرز است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز عنوان کرد: محصولات رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از جمله گلیم بافی، چرم، معرق، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری روی چوب، سفال و سرامیک زیور آلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و … در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
خاکی با اشاره به عرضه محصولات مرتبط با عید نوروز از جمله گل، شمع، شیرینی، سوغاتی همچون گز و سوهان در این نمایشگاه بیان کرد: برپایی غرفه‌های صنایع دستی و سوغات در کنار پایگاه‌های نوروزی برای ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی می‌تواند به ایجاد جو شاد در کنار پایگاه‌های نوروزی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی کمک کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *