0

پیام تبریک فرمانده سپاه البرز به مناسبت آغاز سال جدید

پیام تبریک فرمانده سپاه البرز به مناسبت آغاز سال جدید
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال شمسی جدید را تبریک گفت. مشروح این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
در هم آمیخته شدن شمیم دلگشای بهار طبیعت و عطر خوش بهار دل‌ها (ماه مبارک رمضان) بدون تردید سرشار از خیر و برکت بوده و این تقارن زیبا فرصتی ارزشمند و کم نظیر جهت نوسازی روح و خودسازی معنوی است که باید از آن به نحو شایسته استفاده کرد.
سال جدید به گوهر سخن ارزشمند رهبر انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم آراسته شده و تأمل در این نامگذاری گویای اهمیت مسأله اقتصاد در عزت و سربلندی کشور است زیرا دشمنان که در مقابله با ایمان، عزم و اراده پولادین این ملت بزرگ همواره شکست خورده‌اند می‌کوشند که با تضعیف اقتصاد و نابودی تولید داخلی، ایمان و امید مردم را هدف قرار دهند که تنها راه تحول در این عرصه حیاتی، جهش تولید و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی است.
لذا در سال جدید همه باید بکوشیم بستر حضور و مشارکت مردم در عرصه تولید و اشتغال فراهم شود. سپاه استان البرز نیز از طریق فراهم کردن تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از تولید و اشتغال سهم خود را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد بستر تحول آفرینی در این عرصه ادا خواهد کرد انشاالله.
در پایان ضمن تبریک سال نو به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و مردم خوب استان البرز، امیدوارم سال نو سالی سرشار از پیروزی، بهروزی و موفقیت برای ملت بزرگ ایران باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *