0

شورای شهر پیشوا دخالتی در تغییر کرایه تاکسی نداشته است

شورای شهر پیشوا دخالتی در تغییر کرایه تاکسی نداشته است
بازدید 35

سید حسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدا شروع شورای های شهر، تمام عوارض و تعیین مقدار کرایه خطوط شهری و بین شهری بر عهد شورای بوده است و مقدار تعیین شده بر اساس میزان تورم سال مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: اما از سال گذشته بخشنامه‌ای به شهردار و شورای شهرها ارسال شد مبنی بر اینکه قیمت کرایه‌ها باید توسط یک کارشناس دادگستری و راهور انجام شود و پس از تصویب، در شورای شهر و کمیته تطبیق فرمانداری قابل اجرا می‌باشد.
عضو شورای شهر پیشوا گفت: ما سال گذشته تغییراتی در قیمت‌های که توسط کار شناس انجام گرفته بود، دادیم، اما در کمیته انطباق تصویب نشد و باعث اختلافاتی در تصویب تعیین نرخ کرایه خطوط شد.
طباطبایی گفت: لذا امسال تمام اعضا شورا شهر پیشوا به اتفاق آرا اعلام کردند «ما وقتی دخالتی در تعیین کرایه نداریم، لذا همان قیمت کارشناسی را به کمیته تطبیق ارسال کنیم.» و این کرایه‌ها توسط کارشناس تعیین شده است.
عضو شورای شهر پیشوا در پایان در خصوص وضعیت رانندگان تاکسی‌ها گفت: نباید از وضعیت رانندگان تاکسی‌ها هم غافل شد، مگر چه امکاناتی دولتی و یا اجناس یارانه ای به آنها می‌دهند، از ابتدا سال گذشته تا پایان آن چقدر قیمت لوازم خودرو گران شد، نباید فکر این تعداد از افراد که قشر زحمت کش و کم درآمد هستند باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *