0

ورود خودرو به گیلان از مرز ۴۰۰ هزار گذشت

ورود خودرو به گیلان از مرز ۴۰۰ هزار گذشت
بازدید 41

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر به تشریح جزئیات آماری ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پرداخت و اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری تعداد خودروهای وارد گیلان شده از مرز ۴۰۰ هزار خودرو گذشت.
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از خروج ۲۸۶ هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون و ۹۶۴ هزار نفر از مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند و یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر هم از این استان خارج شدند.
جهانی از ثبت اقامت ۳۷۰ هزار نفر _ شب در گیلان خبر داد و بیان کرد: این آمار نسبت به مات مشابه سال گذشته ۱۱.۷۷ درصد کاهش داشته است.
وی از اقامت ۱۷۴ گردشگر خارجی در گیلان خبر داد و افزود: این افراد دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری و چینی هستند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از بازدید افزون بر ۴۵ هزار نفر از اماکن گردشگری و تاریخی این استان خبر داد و اضافه کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۳۷.۲۷ درصدی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *